Δημόπουλος Κωνσταντίνος PDF Εκτύπωση

 

Κώστας Δημόπουλος
Καθηγητής

Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής 
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου 
Δαμασκηνού και Κολοκοτρώνη,
Κόρινθος, 20100 
Ελλάδα

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Τηλέφωνο: +271410-74986, Fax: +271410-74991

 

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα 

Ο Κώστας Δημόπουλος είναι Καθηγητής Εκπαιδευτικού Υλικού στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου). Επίσης διδάσκει Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Την περίοδο 2011-12 διετέλεσε Αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) Τα τρέχοντα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν την ανάλυση εκπαιδευτικών υλικών και προγραμμάτων διαφόρων ειδών και επιπέδων καθώς τους τρόπους λειτουργίας του Ελληνικού σχολείου στις σύγχρονες κοινωνικο-πολιτικές συνθήκες. Ο Δρ.Δημόπουλος έχει συγγράψει συνολικά ενενήντα μία εργασίες οι οποίες έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή και ελληνικά περιοδικά με κριτές, σε πρακτικά διεθνών και ελληνικών επιστημονικών συνεδρίων καθώς και σε κεφάλαια βιβλίων. Ανάμεσα στα διεθνή περιοδικά που φιλοξενούν επιστημονικές του εργασίες συγκαταλέγονται τα ακόλουθα: International Journal of Science Education, Public Understanding of Science, Science Education, Science Communication, Research in Science Education, International Journal of Learning, Journal of Science Education and Technology, Mediterranean Journal of Educational Studies, Educational Studies, Semiotica, European Health Psychologist, International Journal of Leadership in Education, BMC Public Health, Leadership & Policy in Schools, The Curriculum Jounal. Το δημοσιευμένο έργο του έχει λάβει εκατοντάδες αναφορές από επιστήμονες από σαράντα οκτώ διαφορετικές χώρες. Τέλος ο Δρ. Δημόπουλος έχει λάβει μέρος (είτε ως μέλος της επιστημονικής ομάδας, είτε ως επιστημονικός υπεύθυνος) σε τριάντα δυο συνολικά ερευνητικά και αναπτυξιακά προγράμματα εκ των οποίων τα δεκαεπτά με διεθνή χρηματοδότηση ενώ από το 2008 είναι μέλος της διεθνούς επιτροπής αξιολόγησης ερευνητικών προγραμμάτων στον τομέα των Επιστημών της Αγωγής του φορέα FCT (Fundacao para a Ciencia e a Tecnologia) ο οποίος εποπτεύεται από το Πορτογαλικό Υπουργείο Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας (ο αντίστοιχος φορέας της ελληνικής ΓΓΕΤ).

Πρόσφατες διεθνείς δημοσιεύσεις

• Anagnostopoulou, K., Hatzinikita, V., Christidou, V. & Dimopoulos, K. (2013). PISA Test Items and School Based Examinations in Greece: Exploring the Relationship between Global and Local Assessment Discourses. International Journal of Science Education, 35(4), 636-662.

• Anyfandi, G., Koulaidis, V., & Dimopoulos, K. (2014). A Socio-Semiotic Framework for the Analysis of Exhibits in a Science Museum. Semiotica, 200: 229-254.

• Karamanidou, C., & Dimopoulos, C. (2014). Knowledge, Attitudes and Communication Preferences of Different Segments of the Greek Public With Regards to Cervical Cancer and the hpv Vaccine. European Health Psychologist, 16(S), 507.

• Dimopoulos, K., Dalkavouki, K. & Koulaidis, V. (2015). Job Realities of Primary School Principals in Greece: Similarities and Variations in a highly centralized system. International Journal of Leadership in Education, 18(2), 197-224.

• Lehmkuhl, M., Boyadjeva, P., Cunningham, Y., Karamanidou, C., Tuomo, M., & Dimopoulos, K. (as member of AVSA team) (2016). Audience reach of science on television in 10 European countries: An analysis of people-meter data. Public Understanding of Science, 25(2), 223-235.

• Karamanidou, C., & Dimopoulos, K. (2016). Greek health professionals’ perceptions of the HPV vaccine, state policy recommendations and their own role with regards to communication of relevant health information. BMC public health, 16(1), 1.

• Dimopoulos, K., & Tsami, M. (2017). Greek Primary School Websites: The Construction of Institutional Identities in a Highly Centralized System. Leadership and Policy in Schools, 1-25.

• Sagiannis, S., & Dimopoulos, K. (2018). Greek primary school teachers’ awareness of the special features of scientific language: implications for science curricula and teachers’ professional development. The Curriculum Journal, 1-19.

Πλήρες Βιογραφικό στα Ελληνικά

Curriculum Vitae in English